Tuesday, January 22, 2008

Hanya ALLAH Sebagai Pelindung dan Pemelihara

Petang. Saya dapat SMS Kak cik. Mak abah eksiden. Ada keta langgar dari belakang.
Mee dalam pinggan tak dapat ditelan. Air laici rasa macam pasir.
Saya telefon mak. Pelik!! Cerianya suara? Tak macam kena eksiden pon?Tiba-tiba terfikir, patutlah mak beria-ia suruh saya balik mintak kerja di Kedah, mungkin saya boleh balik kerja di sana. Boleh saya jaga mereka. Insya ALLAH...

Alhamdulillah, kereta hanya rosak bumper, tapi masih boleh berjalan. But, my parents... =) They are such a dear. Boleh pulak berkawan dengan orang yang langgar tu. Orang tu satu family dengan kereta Wira. Tapi kereta dia kena baiki dulu kat Ah Chai. Abah ajak depa satu famili balik solat kat rumah. Lepas maghrib mak n abah hantar dia sefamily balik rumah depa.

Abah dan mak dapat kawan baru.. =) My parents are very sweet, they turn hatred into love... I try to be like them too, insya ALLAH...

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP