Thursday, June 17, 2004

hari last...

LAST DAY...

hari ni last day aku praktikal. macam macam perkara jadi kat aku sepanjang kat sini. meh nak list satu2:

1. HAPPY
a)projek aku siap
b)dapat member baru
c)brader Rhassa delight belanja aiskrim 2 kali :D
d)uncle Mama Chop papa grill blanja air :D

2. SEDIH
a) nak tinggal member, cik azman, kak farah yang cun, kak su yang sopan, puan mahiram yang ramah...
b) nak tinggal mak abah
c) tak sempat kumpul ilmu yang banyak di sini

3. LUCU
a)ari semalam, rabu 16 jun bateri keta aku rosak, mapos nak menapak balik jitra? :D
b)lawak2 kenangan yang bebudak ni buat... perghhh!!! tak tahan...
c)hidung, lutfi, kak nora, andalusia, macam2 lagi aaah gelaran yang depa bagi kat staff sini, aku bleh gelak jelaaa...

kesimpulan: walaupon aku dah mula suka di sini, tapi aku perlu meneruskan perjuangan aku di KUSTEM... encik aziz!! tunggu, saya akan huru harakan kustem plak.. yeahh!!! hehhehe...

p/s: lupa nak cakap, abah kuar spital ari ni :D epinye hati!!!

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP