Tuesday, June 29, 2004

banyak benda

BANYAK BENDA NAK BUAT...

pemulaan sem ni agak memenatkan, dgn aktiviti akademik dan kokurikulum berjalan dgn serentak.. 3 juali ini aku akan handle pertandingan pidato antara sekolah daerah KT plak. pastu aku ni macam blur2 lagi dgn tajuk2 baru kos aku nih, kena blaja OOD, Linux System Admin, User Interface, Pengurusan Perisian...

tapi alhamdulillah, aku bersyukur sebab ALLAH kurniakan aku rasa heppi dgn kesibukan ni, at least bila aku ada masa free sesikit aku akan jadi lebih menghargai masa... actually, aku btol2 rindu masa kat KISAS dulu, cemana tarbiyahnya, solatnya, susah dah aku nak rasa sekarang semua tu... i really miss my old time :(

tapi setiap sesuatu yang ALLAH jadikan tu pasti ada baik dan buruknya. insya ALLAH aku akan jadi lebih tabah untuk menghadapi masa akan datang ... amiinnn

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP