Monday, March 19, 2007

assalamualaikum

..mari ke malam anugerah inspirasi seni(MANIS) yang bertempat di kolej islam sultan alam shah (KISAS), KLANG.


tarikh-21 april 2007
tempat-dewan besar kolej islam
artis -rabbani
waktu-2.00-11. 45mlm
tema-evolusi implementasi dakwah
tiket-rm6.00

sebarang maklumat lanjut boleh sms-0172954137 (baihaqi) -sms shj-

"Islam dihayati, iman dipelihara, jiwa dihiburi"


ape2 hal pegi blog http://khosyatullah-alhaq.blogspot.com/



p/s: Kenangan MANIS masa tahun 98/99, best tol!!! jgn lupa pegi.. sape2 yg ada kat klang tu... kalaulah aku kat area KL sure aku pegi... aku bukanla semngan KI sangat tapi benda2 baik yg aku blaja kat sana, aku still amal sampai skang. benda2 buruk pun ada gak ter'amal' skali skala.. huhuhu... i miss KISAS a lot. huhuhuhu... :'(

0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP