Monday, August 16, 2004

kemenangan berganda

alhamdulillah... sekali lagi kustem membawa cabaran ke debat piala sultan zainal abidin... pasukan BM telah menang 5 pusingan tanpa kalah dan akhir nya melayakkan diri ke final..
di final cabaran agak sengit, bertemu UiTM machang... alhamdulillah, kustem jadi johan...

pasukan BI plak, kami buat strategi, 1st perlawanan kalah, pastu menang straight dan jumpak UiTm dungun di final. dan akhirnya menang jugak...

menang berganda... bersyukur aku.. kiranya kini kustem tak lagi dipandang rendah... insya ALLAH, team mate aku akan bawa cabaran ini ke UiTM shah alam utk debat kemerdekaan.. dan akhirnya ke sabah utk debat piala diraja.. harap semua kawan2 memberi sokongan...

minggu ni byk perkara menyakitkan hati berlaku... tapi byk jugak perkara yang gembira berlaku, so seimbanglah... cuma nak katakan di sini tak semestinya kawan baik kita yang kita percayai akan selamanya baik, mungkin suatu hari dia akan mengkhianati kita, tapi ikhlas aku cakap, aku sangat menghargai persahabatan, tapi kalo macam ni cara kawan aku buat kat aku, aku tak teragak2 nak renggangkan persahabatan kami, aku sayang sebenarnya, tapi dah terlalu banyak hati ni disakiti, biarlah... kalo dia rasa bahagia dengan sikap dia gitu, aku bahagia dengan diri aku skang ni...

aku pon dah makin sihat, dari berat tak sampai 36 kg dulu la ni aku dah 49... member2 aku cakap, dah heppi kan amni tu, maklumlah... dah gembira, ramai org sayang!!! muahahahhahah... moral of the story, hepi kan diri kita supaya kita boleh menghepikan org lain, buang segala rasa dengki, dunia ni indah sangat tuhan jadikan... nikamtilah sepuas2nya dan bersyukurlah atas segala pem,berian tuhan... kalo itu pon tak mampu kita nak lakukan, masih mendengki dan menyakit kan hati insan lain, tak mustahil ALLAH akan balas berganda2... tak perlu aku detailkan, cumanya berharap agar semua org gembira...

bahagiakan hidup anda...


0 comments:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP