Wednesday, August 04, 2004

Kejayaan besar

alhamdulillah... aku baru balik dari Debat Alam Sekitar di UPSI. kami KUSTEM berjaya melayakkan diri ke suku akhir. perasaan waktu tu bakkata Fakar "ada Feel no kak amni!!!" heheheh... sungguh hepi bersama dengan team, nampak semangat dan kesungguhan...

match1= Kustem vs Uitm =Uitm menang Tajuk: Makanan Terubahsuai Genetik satu ancaman

match2=Kustem vs Unimas=Kustem mng Tajuk:Urbanisasi mengancam kepelbagaian biologi

match3=Kustem vs UUM= UUM mng Tajuk:perlindungan alam sekitar:tapak warisan dunia jawapannya

match4=Kustem vs UMS=Kustem mng Tajuk:NGO alam sekitar:sekadar melepas batok di tangga

match5=Kustem vs UUM=Kustem mng Tajuk:sikap lebih utama daripada teknologi dalam pengurusan alam sekitar

match6=kustem vs Uniten=Kustem mng Tajuk:Cinta alam sekitar:Bukan cinta Biasa


tajuk2 mencabar btoi... pastu kustem layak ke suku sebab dah menang 4 kali

tajuk suku: Kita tidak sepakat dalam menangani isu alam sekitar
kustem vs UM. tak pe kustem kalah, tapi kami berjaya buktikan kami bukan sekadar bercakap, tapi kami mmg boleh lakukan. sebelom ni kami dipandang rendah tapi sekarang baru universiti2 besar nak buka mata dan nak bercakap dengan kami...
bagi aku, ini satu permulaan yang baik...

buat aku sendiri, Amni, akmal, zen, yla, kak ani, dayah, seri, fakar, naja, laila, asmadi, gary dan rais, terima kasih tak terhingga... kita teruskan perjuangan kita walaupon HEP KUSTEM tak sedia bas, kita mampu berjaya dengan naik bas ekspres bukit gantang... muahahahah... all the best semua, bawak kejayaan ni ke MIZAN plak... we can do it!!!!


2 comments:

Anonymous 10:46 AM

tahniah atas kejayaan anda!saya students dari salah sebuah IPTS tempatan.saya ingin meminta bantuan dari pihak anda agar dapat memberikan serba sedikit maklumat berkenaan tajuk MAKANAN TERUBAHSUAI GENETIK.Saya difahamkan anda merupakan johan.assignment saya berkaitan dengan tajuk tersebut.kalau anda bersetuju sila hantarkan ke alamat e-mail saya iaitu hw_hawa@yahoo.com

Anonymous 10:47 AM

tahniah atas kejayaan anda!saya students dari salah sebuah IPTS tempatan.saya ingin meminta bantuan dari pihak anda agar dapat memberikan serba sedikit maklumat berkenaan tajuk MAKANAN TERUBAHSUAI GENETIK.Saya difahamkan anda merupakan johan.assignment saya berkaitan dengan tajuk tersebut.kalau anda bersetuju sila hantarkan ke alamat e-mail saya iaitu hw_hawa@yahoo.com

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP