Thursday, February 08, 2007

JANGAN MARAH!!!!!!!!!!!!!!!

Pernah tak rasa nak marah, tapi tak boleh marah sampai kita terpaksa nangis sorg2?
Pernah tak rasa nak marah, tapi tak boleh nak lepas sampai kita rasa semput??
Pernah tak rasa nak marah, tapi tak boleh nak cakap sampai sakit paru2?

4 comments:

Anonymous 7:27 PM

pernah... sampai sakit paru-paru tu pun pernah.. but actually taktau apa yg sakit kt dalam ni.. takkan peparu kot.. nk kata hati, hati bawah sikit :D okla, jgn marah2.. klw rasa nk marah amek wudhu' k?

~dilla

humyrah 2:20 PM

huh.. baru2 ni ada la seorang hamba Allah dengki kat saya kot.. Dia sebar fitnah yang saya curi barang dia.. Sabarnya saya dengan keletah org mcm tu.

Tak larat nak marah.. biaq la dia terjun dgn labu2 nya

Anonymous 4:15 PM

pernah...palinh slalu jadi..nak release,nangis sorang2.selalunya jd sebab taknak marah orng yg plg kita syg n hormat..

sword 12:14 AM

marah memang..selalu jer..dengan golongan2 hipokrit

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP