Sunday, June 12, 2005

MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!!

dah lama tak menulis, kekok pulak rasa tangan ni. baru2 ni berborak dengan kak cik, menceritakan perancangan yahudi. nampak gaya dengan "DEMAM AF" yang dialami penduduk malaysia sekarang, hampir berjaya rancgn2 yahudi tu. nak kata kt sapa? saya sendiri tercongok mengadap TV ari2. berjaya akhirnya.. hiburan boleh, ceramah boleh. tudung boleh, bukak bogelboleh. dosa boleh, pahala boleh. syurga boleh neraka boleh. MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!! inilah Islam hadhari yg dr. mashitah sokong2 sgt tu. nampak berubah btol muka dr. mashitah masa kat perkampungan hadhari hari tu coz ada peserta yg tanya ttg hadharah islamiyyah pulak... muakakakakka...

saya rasa yg senang ginilah, tak payah nak islam itu, islam ini... ISLAM!!! cukup.. titik

3 comments:

Unknown 1:01 AM

aku nyampah sungguh tgk AF!! yikes!!

Anonymous 6:50 AM

apakah saudara sudah menjalankan perintah islam dengan sempurna?keluarga saudara bagaimana.

amni 5:26 PM

anonymous ni sapa???
alhamdulillah... aku buat sekadar yang termampu.. begitu juga family aku

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP